Calvados Nouvelle International Trophies 2014 - polska edycja

logo_dore-marronchateau_du_breuillauriston_logochristian_drouin
Nike sneakers | Women's Nike Air Force 1 Shadow trainers - Latest Releases , Sciaky

Ważne Informacje

Ważne informacje :

  1. Konkurs odbędzie się w restauracji " Stara Zajezdnia " na Kazimierzu w Krakowie w dniu 03.02.2014  w godz. 10.30 -18.00 ( szczegółowa agenda oraz portfolio produktów które zapewnia Organizator  ukaże się  05.01.2014).
  2. W konkursie weźmie udział 36-ciu uczestników - członkowie SPB  oraz 30 uczniów szkół hotelarsko- gastronomicznych ( w przypadku większej ilości zgłoszeń lista zostanie rozszerzona )
  3. Zgłoszenia należy nadsyłać do dnia 20.01.2014.
  4. Dla uczestników przyjezdnych istnieje możliwość rezerwacji noclegu w hostelu "STAJNIA " www.pubstajnia.pl Józefa 12, 31-000 Kraków (tel.12 423 72 02 ) -  hasło Stowarzyszenie Polskich Barmanów
  5. Osoba kontaktowa w sprawach organizacyjnych z ramienia SPB - Piotr Dziadkowiec  502 351 957

pdf Rules and Regulations 2014

W tym roku, koktajle oparte na Calvadosie zostaną połączone z luksusowymi perfumami.  IDAC z okazji stulecia od powstania House of Jean Patou świętowanego w roku 2014, pragnie zachęcić każdego barmana do podążania śladami tego znakomitego projektanta mody i perfum lat dwudziestych, który nie tylko był częstym gościem w progach Deauville, ale również i wielkim miłośnikiem koktajli.

Wszyscy doskonale znacie House of Jean Patou, w równym stopniu dzięki jego eleganckim i oryginalnym projektom modowym, jak i jego perfumom... a wśród między innymi Joy, który jest najdroższym perfumem na świecie!

Blond, Brąz, Kasztanowy… w latach dwudziestych Jean Patou przypisywał swoje perfumy między innymi różnym kolorom włosów. „Amour amour” dla blondynek, „Que sais-je?” dla brunetek, “Adieu sagesse” dla ognistych rudowłosych. Nazwy, które brzmią jak trzy etapy miłosnej przygody, „od pierwszych dreszczy aż do przyjemności ulegania pokusie” – każdy z nich oferujący pierwiastek uwodzenia, nową drogę odkrywania ideału zmysłowości i kobiecości.
W roku 2014, startujący w konkursie zostaną poproszeni o własną interpretację podejścia Jeana Patou, poprzez zaprezentowanie fotografii ich własnego ideału męskości lub kobiecości, osoby publicznej lub zupełnie nieznanej, o włosach blond, brąz czy rudych… oraz połączenie go z koktajlem Calvados, który ich zdaniem pasuje i wiernie wyraża wybrany przez nich ideał. Wtedy też, oczywiście, staną przed wyzwaniem wyjaśnienia i przekonania nas do stworzonej przez nich harmonii smaku i piękna. Proszę pamiętać, że werbalne wyjaśnienie pomysłu oraz argumentacja znacząco wpływają na ocenę końcową… Zadbajcie więc o to, żeby poćwiczyć.

The Calvados Nouvelle Vogue International Trophies to konkurs tworzenia koktajli; zarówno short, jak i long drinków, używając jabłkowego Calvados brandy jako składnika podstawowego.

Regulowane przez regulamin Francuskiego Stowarzyszenia Barmanów, Calvados Nouvelle Vogue International Trophies nie zezwala na tworzenie kompozycji o podstawie z dwóch spirytusów; koktajle zawierające Calvados i wódkę, Calvados i gin, calvados i whisky itd. zostaną automatycznie zdyskwalifikowane z konkursu.