Konkurs VeRy w barach we współpracy z SPB - maj - lipiec 2014

Mamy przyjemność poinformować iż wspólnie z agencją PR NEW LOOK GROUP przygotowujemy konkurs  skierowany do barmanów - członków SPB mający na celu popularyzację sprzedaży napojów winnych VeRy na kieliszki w wybranych barach w całej Polsce.

Konkurs będzie zorganizowany w barach restauracyjnych, hotelowych, klubowych, kawiarnianych, deserowo-kawowych.

jordan Sneakers | Sneakers
  • Muszą to być bary, które mają koncesję na sprzedaż alkoholu – koncesja klasy B (sprzedaż alkoholu do 18%)
  • W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie.
  • Konkurs zostanie ogłoszony na stronie SPB oraz na facebooku SPB.
  • Spośród wszystkich zgłoszeń do konkursu zostanie wytypowanych finalnie 12 barów w całej Polsce.
  • Przede wszystkim będzie to konkurs skierowany do barmanów.

Wytypowanych 12 barów do konkursu dostanie od nas pakiet startowy:

  • 24 butelki wina VeRy (6 butelek każdego rodzaju)
  • cooler na wino do wyeksponowania na barze
  • broszury z recepturami na drink na bazie wina VeRy – do wyeksponowania na barze
  • standy do wyeksponowania na barze i na stolikach

Wraz z powyższym pakietem wytypowane bary dostaną informację stricte handlową, gdzie i na jakich zasadach mogą w dalszym etapie trwania konkursu zakupić produkty VeRy. Musimy im podac konkretne kanały dystrybucji zakupu wina, żeby te określone bary miały możliwość zakupu produktów VeRy na preferencyjnych warunkach.

Do każdego baru biorącego udział w konkursie dostarczamy jednorazowo 24 butelki VeRy. A potem te bary – do końca trwania konkursu – same muszą się zaopatrywać w produkty VeRy.

W czasie trwania konkursu, barmani zbierają zakrętki od wina.

Osoba, która w danym miesiącu zebrała największą liczbę nakrętek – dostaje nagrodę rzeczową.

Dwie główne nagrody dla zwycięzców ( wyjazd na wycieczkę do Paryża) zostaną wręczone podczas Zlotu Barmańskiego, który odbędzie się w wybranym terminie w ciągu ostatnich 2 tygodni sierpnia. M

Główny cel konkursu:

  • rozpropagowanie produktów Very wśród barmanów
  • wprowadzenie mody na serwowanie produktów Very na kieliszki w barach